Doelgroep | Directeuren, directieleden, organisatieadviseurs, directeuren strategie, afdelingshoofden |
Doel | Introductie en update van het vakgebied Strategie en aan het werk met het Business Model Canvas (BMC) van Osterwalder |
Programma |
Wat is de meest actuele theorie als het gaat om strategie? Je maakt kennis met actuele trends en denkers. Daarna praktisch aan de slag met de BMC van Osterwalder. Tenslotte vertalen we die uitkomsten daarvan naar praktische actiepunten. Na deze eendaagse workshop gaat u weer met perspectief én met actuele kennis aan de slag. |
Toelichting |
Op dit moment zijn velen gericht op de dag vandaag en op de vraag ‘Hoe halen we de volgende maand’. Veel energie gaat zitten in saneren, kosten besparen, bezuinigen. Maar met welk doel eigenlijk. En waar is ons befaamde anti-cyclus-investeren gebleven. Even uit de waan van de dag en de blik naar voren. Deze workshop geeft de kans weer gestructureerd naar voren te kijken en weer een perspectief te creëren. In deze workshop geven de mede-deelnemers direct feed-back; ook handig. |
Onderwerpen |
Strategie theorie, inrichting en besturing van organisaties, governance, Business Model Canvas |
Nazorg | n.v.t. |
Aantal deelnemers | Minimaal 8 personen |
Richtprijs | € 490 per persoon |