Strategie, maar dan anders

Doelgroep Iedereen die verantwoordelijk is of betrokken bij strategie-ontwikkeling
Doel Een nieuwe strategie in de steigers zetten a.h.v. het Business Model Canvas
Programma

Met behulp van het Business Model Canvas wordt een nieuwe of vernieuwde strategie ontwikkeld. Per onderwerp van het Canvas zal een update worden gegeven van de laatste theoretische inzichten.

Deze workshop van een dag betekent hard werken met als resultaat een nieuwe of herziene strategie voor jouw organisatie. De interactie tussen mede-cursisten draagt bij om de verschillende onderwerpen ‘scherp’ te krijgen.

Toelichting

U hebt drie primaire verantwoordelijkheden:
1. Bepalen van organisatiedoelen: Wie is onze klant? Wat is onze toegevoegde waarde? Hoe realiseren we één en ander?
2. Optimalisatie van performance van mens en organisatie: Totstandkoming, beheersing en ondersteuning van een optimaal klantgericht proces.
3. Het sturen op de maatschappelijke verantwoordelijkheid van de organisatie. Deze workshop concentreert zich met name op de eerste twee vragen.

Onderwerpen

Kosten & opbrengsten, relaties/klanten, verkoopkanalen, toegevoegde waarde, klantsegmenten

Nazorg n.v.t.
Aantal deelnemers 6 – 12 personen
Richtprijs € 690 per persoon
2019-01-08T10:20:15+00:00