Doelgroep | Zelfstandige professionals, directieleden, leidinggevenden die in persoon (vaak) een organisatie vertegenwoordigen, medewerkers die klantcontacten onderhouden, buitendienstmedewerkers. |
Doel | Ontdekken hoe jij het doet als merk. Waar sta je voor? Hoe ervaart een ander dat? Wat is een merk eigenlijk? Wat zijn je persoonlijke doelen en overtuigingen en wat zijn die van de organisatie te je vertegenwoordigt? Het resultaat is dat je als persoon bewuster gaat functioneren. |
Programma |
In een workshop van een dag komen bovenstaande vragen aan de orde. Via een afwisseling van theorie en opdrachten, krijg je een beeld van jezelf als merk. Een beter inzicht in de beelden en emoties de je oproept bij anderen, laat je in je vertegenwoordigende functie veel beter functioneren. Wordt deze workshop in-house afgenomen bestaat de mogelijkheid om klanten, relaties, stakeholders input te laten geven. Hierover willen we graag aparte afspraken maken. |
Toelichting |
We zijn ons er vaak niet van bewust welke gevoelens of emoties we zo-wie-zo oproepen bij een ander. Als leidinggevende is het daarbij essentieel te weten of de organisatie die je vertegenwoordigd dezelfde gevoelens oproept. Als zelfstandig professional ben je je eigen bedrijf. Jij moet overeen komen met je bedrijf en wat je doet …… Deelnemers ervaren de workshop als verassend, plezierig en confronterend. |
Onderwerpen |
Persoonlijk strategisch plan. Welke gevoelens roep jij op? Persoonlijke doelstellingen. Verwachtingen van relaties / klanten. Koop- en gungedrag. Organisatiedoelstellingen. Plezier in je werk. Werkdruk. |
Nazorg | Na drie maanden één evaluatie- adviesgesprek |
Aantal deelnemers | 8 tot 30 |
Richtprijs | € 690 per persoon. Voor in-house gelden andere afspraken i.v.m. intakegesprekken en het ontwikkelen van maatwerk. |